Vaknade kl 8 idag

Tror inte jag har sovit så länge någon annan dag.

Antonio sover gott - han kom hem halv tre i natt. 
Jag Ligger å surfar - läser aftonbladet och Gp. 
Ska strax gå för att köpa bröd. 


Skafferiet rymmer det mest nödvändiga. Jag har lagat middag i två dagar nu här hemma. Funkar bra.

Vi Har inte startat frysen då den är för stor när det Bara är Antonio och jag här. Langostria vi köpte ligger i frysen hos honom vi köpte den av.
Kanske ska vi be Ze tillaga den - han är kock. 



Kaffebryggaren och vattenkokaren står i porslinslådan.
Bänkskivor var ju inte riktigt i rätt längd. Men detta funkar.

Jag ska ta en bild å visa vad Cornelia fixade. 
Man tager vad man haver sa Kajsa Varg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback