Oh boy

Vilken start på dagen. Lämnade Forden på verkstan kl 07. Dum tid när jag börjar 12.

Jag och Zigge tog oss en promenad hem.

Hämtade upp mina grejer och gick till vårdcentralen.
Jag har ont i min högra arm.
Jag har haft det ett tag. Inte lätt m tanke på mitt jobb.

Promenad till Sannegården. Köööö!
Jag kom dit kvart i och då var det redan många som väntade. 
Mötte grannen med sin dotter. Sällskap. 
In till sköterskan. Vänta. Träffa doktorn.

Ja vad gav det? Jag hade själv listat ut att det är tennisarmbåge. Men ....nu ska jag till sjukgymnast.
Doktorn tycker att min arbetsgivare ska anpassa mina arbetsuppgifter. Hmmm hur ska det gå till?
Jag är tolk. Kör bil. Bär tolkutrustning. 
Här hemma använder jag armen hela tiden.
Svårt att vila.
Ta ipren - smärtan försvinner men samtidigt finns det en risk att jag överanstränger mig.
Moment 22.




Gick hem - gjorde go frukost !

Sen ska jag jobba till sena kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback