Andra advent

En kopp kaffe i ett stilla hus. Söndag.


Vaknar av mig självt - så skönt.
Välbehövligt.

Döttrarna sover på övervåningen.
Antonio är på killhelg.
Kevin är på väg eller kanske redan framme på PhiPhi -öarna.
Han har det helt fantastiskt. Han njuter i fulla drag. Har sällan med sig mobilen då han inte vill vara uppkopplad hela tiden.
Han vill vara i nu:et och inte hänga i cyberspace. Klokt av honom.

Igår var jag hos Berndtssons på det årliga glöggmyset. Där var det gamla Goa Djungelfamiljer m barn . Grenners var nere från Stockholm.
Jag fick med mig skinkmackor hem till döttrarna. Mycket uppskattat.
Jag hade sällskap dit med Maria O - vi fick en pratstund i soffan hos dem innan vi gick. Olivia hade gjort en god muddcake.

Igår var det en dag som gick i lugnt tempo och jag har städat undan och fixat lite.
Hjälpte Camilla att flytta eller rättare sagt bära kartonger till flyttbilen. Det gick bra nu börjar hennes äventyr i Halmstad.

Söndag - tvätta måste jag. Sortera strumpor.
Och sen avsluta dagen hos Lotta och Victoria med glögg , skumtomtar och vänner.

Kram 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack igen för hjälpen med lådorna! Kramis camilla

2017-12-20 @ 17:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback