Sitter på altanen

Så himla skönt ute. Lite krispig luft. Sval.

Att jag älskar sol och värme är det nog ingen som missat men jag uppskattar detta.
Årtidsförändringar.

Igår klippte jag mig. Och det gjorde även Cornelia. Hon är nu sugen på att köpa en locktång. En konformad.
Lockarna blev så naturliga och fina med den.

Jag har så gott hud. Benen ser ut att tillhöra en ödla. Nej, jag tänker inte visa någon bild.
Det ser hemskt ut.




Gick in på Åhléns. Hade blivit rekommenderad deras duscholja. Pratade med tjejen i montern. Fick God hjälp och köpte detta.




Ett fint paket m snören. Med mitt presentkort och 20 % på skönhetsvård betalade jag 60 kr! 

Prövade det igår och jo det känns bra. Jag måste lära mig att smörja in mig.



Cornelia pimpade köket efter att vi tjejer hade lagatmiddag och i varje paus av Idol städat köket.
Blev jättefint. Passade på att gå igenom torrvarorna. Fanns en del att slänga.

Sen hämtade Cornelia och jag Christian som jobbade sent.
Hem.
Och sen var det God natt.

Idag torsdag. Jobb. Och jag måste hitta något att ha på mig på nästa veckas 40årsfest i Västerås. Abbe ska firas och vi är bjudna. Kräver lite glitter och glamour.




Ny bok. Jag vet att några av er som läser det jag skriver tycker om böcker. Kan ni tipsa mig om några böcker att läsa under hösten ?




Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och dra mig mot bussen.
Ha en fin dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback