Sköna söndag

Jag ser för mycket på tv. Ligger för mycket i soffan. Risk för liggsår.





Tur att vi har netflix och viaplay. Tvserier och filmer. 
Blindspot.
Redemption.
Bones.
Flera säsonger.
Vår fantastiska sjukgymnast Mia messade mig i lördags och erbjöd mig en tid. Söndags tid !




Sneddade genom kronhusparken på vägen dit.
Undersökning. Tens. Och kyla. Sen tejpade hon armen.


Jag matchar handdukarna !! 😂😂😂


Det var en del slagna hjältar i huset vilket gjorde att kebabrullar blev dagens middag.
Lite vila i soffan.
Antonio packade för sin resa till Stockholm.
Körde honom till centralen.

Zigge och jag tog en härlig promenad.




Vi fick se rådjuren. Tre stycken. Ståtliga.

Jag och Cornelia hade handlat på vägen hem från centralen.
Hon dukade fram. Felicia lagade köttfärssås och spagetti - matlådor till volvoiterna. 




Dålig kvalité på bilden. Chicken buffalo wings , ostar och massa go frukt.
Vi kollade lite tv. Pratade. Hängde med varandra.
Idag är det måndag och jag är hemma.  Sjukskriven på heltid denna veckan.

Idag ska jag ringa hit en diskmaskinsreparatör. 

Ha en fin måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback