Zigge vår prins

Var hos veterinären hela dagen igår!
Felicia fick köra honom till Sannegårdens djurklinik.
Där togs det prover och han blev röntgad. 
Han fick smärtlindring.
Hon lämnade honom kl 10 och fick hämta honom kl 15 - då med en remiss till Blå Stjärna! 


Felicia och Cornelia åkte tillsammans dit m honom.
Jag kom så snart mitt möte var slut.
Kevin anslöt sig efter sitt skift och Antonio var med via telefon/sms.

Han piggade på sig under tiden vi väntade.
Det tog två timmar innan veterinären undersökte honom.
Men de hade flera akut sjuka djur och de går så klart före.

Veterinären undersökte honom och fann att han ömmade över höger handled.
Kanske har han trampat snett och sträckt sig.
Hans högra knäskål glider lite ur led men hey it come with the familj! 
Kevin Cornelia och jag har alla det problemet.

Nu är han ordinerad medicin.
Antiinflammatoriska tabl och vila.
Han Är lite orolig - kommer inte riktigt till ro.

Oron igår när vi väntade var olidlig. 
Vår prins får inte bli sjuk.


Ha en fin onsdag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klia honom från mig! Kram camilla

Svar: Det ska jag gärna göra. Han gillar att bli kliad 😊
Elisabeth T

2016-05-11 @ 18:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback