Söndag

Åkte till Marie m familj.
Hon hade köpt en MoccaMaster för mig.
Hon fyndade den åt mig 
Så glad för det 
Zigge och jag åkte dit.
Majken ville träffa Zigge.
Jag fick kaffe. Han vatten och en go promenad.
Majken var nöjd när hon fick hålla honom. 

Vidare till Kärra Och hämta upp Åsa.
Vi for till plantagen. 
Hon köpte jord samt en hel gäng härliga blommor och jag en kruka luktärt.
Hem.

Vila lite.
Sen kom finaste Lotta på besök.
Då invigdes MoccaMastern. 
Snabb är den och gott kaffe gör den.
Vi satt ute.
Sen blev det obligatorisk fotografering i havet av vitsippor. 
En 22 årig tradition.


Zigge visade tydligt vad han tyckte om detta. 
😂😂😂


Finaste bästa syskonen.
❤❤❤


Vackra.
Underbara.
Kloka.
Antonios och mina barn.
💞💞💞

Sen blev det mer häng vid köksbordet m Lotta.


Kevin skulle deklarera.
Att ha en skatte expert till hjälp e inte dumt.
Lotta kan.
Lotta förklarade.
Pedagogisk som hon är.
Kunniga hon.
Nu är alla deklarationer inskickade. 

Och idag är det måndag 
Ny vecka.

Kram på Er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback