Mjuk start på dagen


Promenad i skogen m Zigge 
Vi såg rådjur.

Frukost på altanen med Cornelia .
Varmt ute.
Solen värmer mig med sina mjuka strålar.



Kaffe I fina koppen Inka.
Zigge ligger och njuter av värmen.
Vikt en tvätt.
Alla dessa strumpor!!
Alla dessa ensamma strumpor.

Jag har ett berg av tvätt att ta mig igenom.
Över.
Städade i pysselrummet igår.
Började i ena hörnet.
Nu råder ett organiserat Elisabeth - kaos .
Det blir bra när det är klart 
Så mycket saker.
Så många böcker.

Jag har bestämt att skänka bort alla inbundna.
Jag gillar pocket.

Jag går köra dem till Emmaus på Backaplan.

Ha en fin torsdag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Va??!! Vad är det jag läser... Ska du ge bort dina böcker??

Svar: Ja de inbundna - gamla fr 80talet
Elisabeth T

2016-05-29 @ 00:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback