Tacksam


Jag är tacksam.
Lyckligt lottad.
Jag har vänner.


De där mycket nära vännerna som jag kan ringa mitt i natten.

Mina bästisar.
De jag ofta hänger med.
På jobbet.
På fritiden.

Goda vänner som vi möter någon gång om året.
Över en god middag och ett glas vin.


Vänner som kommer och firar oss.
Födelsedagar.
Student kalas. 

I mitt jobb blir jag bekant med många. 
En del möter jag varje vecka.
Har gjort så i många år.


De jag känner igen...på Coop.
På spårvagnen.

Ibland möts alla dessa människor.
Dynamiken som skapas då tycker jag om.
När mina vänner får möta varandra.

Tacksam för att just Du är min vän!

💖 💖 💖 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ett stort TACK till dig också, min vän ❤️

Svar: 💞
Elisabeth T

2016-01-28 @ 10:22:26
Postat av: malin

Vänner är nog sjutton det absolut bästa som finns - och man behöver verkligen alla de där olika sorterna av vänner, de fyller liksom sin funktion på olika sätt... ❤️ Tack för att du är min vän Elisabeth!

Svar: 💖💖💖
Elisabeth T

Postat av: Nelita

Tacksamhet är en av de viktigaste faktorerna för att känna sig lycklig och enl Stielli. Och du är ofta tacksam min vän.
PS hur loggar jag in på din blogg

Svar: 💖
Elisabeth T

2016-02-01 @ 10:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback