O' Boy vilken morgon

Klockan väckte mig vid halv sju.
( jo jag har en väckarklocka )
Kände direkt att något var fel...
Kevin.
Jag hade inte hört honom gå till jobbet.
Upp och kolla på hans rum.
Mycket riktigt, han sov.
Väckte honom m orden att jag skulle köra honom till jobbet. 
Han studsade upp och fick med sig mat.
Körde till Volvo.

Hem.

Lite fil och flingor.
Jag och Zigge följde Cornelia till bussen.
Hem för att köra Felicia till jobbet.
En ny förskola.
Sen till färjan med Antonio.
Hem igen.

Puh!
Nu kaffe 
Morgon- TV.
Tror jag trycker på rewind och startar om dagen 
I ett lite lugnare tempo.

Jag börjar sent idag.
Ska fixa lite här hemma.
Göra mig en lunchlåda.

Önskar dig en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback