Fredag

Vi vaknade . Jag tidigt.  Satte mig ute för att läsa. Skönt att vara.

Boken e bra.

Camilla och jag gick för att boka bröd. Vänta en timma sen hämta upp det pinfärska brödet. Fortfarande varmt. 




Hemma hos bagaren. Han bakar runda han balar långa.  Alla smakar de gott.




Söta hundar finns det gott om i vår by.

Vi bestämde oss för att åka till SalRei.  Handla. Lite av varje.




En spis.
En kyl.
Mat fr BoaCompras - pålägg. Kött. Grönsaker. Öl i lådor. Vin. Dricka.  Chips. Kakor. Kaffe. Oboy. Och choklad 
Härlig blandning.
Här sitter Felicia Christian och Kevin på flaket på väg hem.

Skruvat ihop lådor. Ett halvt skåp. Middag hos Joana.
Nu sitter ungdomarna och spelar kort.  Camilla läser bok.  Antonio har dragit igång elkraftverket så nu har vi ljus i vårt hus.

Fredag en go dag. Nu dusch sen läsa bok.
Nä först ska jag ställa champagnen på kylning för imorgon är det ingen vanlig dag - för det är min födelsedag !

50 år fyller jag ! Tjohooo! 


Kommentarer
Postat av: Moster

Hurra hurra på din dag i dag , många kramar 🌹🌹🌹🌹🌹🌹från oss i Mölnlycke

2016-12-17 @ 08:30:30
Postat av: El´ena

Stort GRATTIS och många kramar till dig idag. Jag är övertygad om att familj och släkt kommer att göra din dag oförglömlig! Ser underbart ut på alla bilder du delat med dig av. Boken du köpte "Den du borde frukta" är skriven av en arbetskamrat jag hade på Linné Data, hon har skrivit flera böcker, varav den första "Gud som haver" kom 2009, allt händer i Göteborg. Jag är övertygad om att du kommer att köpa fler av hennes romaner. Än en gång: Ha´en underbar dag! KRAM igen

Svar: Jag tyckte mycket om boken. Kul att hon skrivit fler. Då ska jag köpa dem när jag kommer hem. Eller ladda ner som ljudbok. Tack för er Grattis hälsning. Kram 💖
Elisabeth T

2016-12-17 @ 11:27:49
Postat av: Kusin%2520Mia

Med en vacker tulipan på din födelsedag vi har den äran vi har den äran att gratulera

50 hurra rop och kramar från Västra Bodarne

Maria, Fredrik, Lisa, Ellen, Smilla o Gause

2016-12-17 @ 19:30:01
Postat av: Kusin%2520Mia

Med en vacker tulipan på din födelsedag vi har den äran vi har den äran att gratulera

50 hurra rop och kramar från Västra Bodarne

Maria, Fredrik, Lisa, Ellen, Smilla o Gause

2016-12-17 @ 19:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback