Tjohooo

Idag är solen på besök. Varmt välkommen!
Jag ska spendera så mycket tid med dig som jag kan. Jag lovar.
Börjar dagen m kaffe på altanen. Fina koppen Smide gör mig sällskap.

Torkade av bordet ute - så mycket vatten efter allt regnande. Igår var det höst - idag känns det som vädret kom på bättre tankar.

Ungdomarna ska köra gokart idag. Sen ska de på något festival i stan. Inför WOW - Way out West. De ska bara gå idag. Kusin Effe har fixat in dem på gästlistan.

Roligt.

Idag är det en speciell dag. Kusin Oliver fyller år. 13! Spännande - tonåring.
Vi hurrar och hoppas han hör oss. Han är på Malmön tillsammans m sin familj.
Vi får fira honom en annan dag.

Ha det gott denna torsdag. Ut i solen med dig! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback