Fredag

Jag vaknar tidigt. Före klockan som jag hade ställt. Idag har Kevin och jag en tid att passa - vi ska hämta Mirko på Landvetter klockan 10.

Frukosten är fixad. Jag gillar yoghurt/fil m flingor. Smörgås. Den ena mackan är gjord av tunnbröd som vi fick av morbror Bernt i söndags.
Ni vet ett sådant sprött, tunnt , bakat för hand.
Den andra är maskinbakad.
Kaffe i fina blåbärskoppen. Det smakar bättre i fin kopp.

Idag ska jag beta av en att-göra-lista. Se till att allt är fixat inför morgondagen.
Jag ska också skriva en lista - ett körschema. Jag vill och behöver ha något att hålla mig till , i imorgon.
Vad som händer imorgon?
Effe och Johanna gifter sig! 💞💞💞
En stor dag för dem. En härlig underbar dag för oss gäster. Och lite exta pirrig för Iolanda och mig som ska vara toastmadames !
Vilket uppdrag , så fyllt av glädje, kärlek och ära. Men Också pirrigt - på ett positivt sätt!
Nu ska jag sätta i mig frukosten och sen ta tag i listorna efter att jag har rastat Zigge.
Ha en fin fredag! 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback