Kardemummasnurror

Jag har sett bilder på dessa godingar. 
Bl a på @lillasur på instagram.
De ser helt ljuvliga ut.
Igår bakade vi gna.
Cornelia och jag.
Tillsammans. 


Mums.
De blev så goda.
Inte så snygga
men tur att smaken inte sitter i utseendet.

Kvällsfikan var mycket god.
Felicia har bokat en till frukosten idag på hennes lediga dag.

Ha en fin fredag.
Nu dricka te.
( för att lindra hostan från hell)
Läsa Gp.
Frukost.
Morgontv.

I eftermiddag ska jag möta upp Antonio för vi ska till...
Nä det berättar jag om imorgon.

Ha en fin fredag!

Kommentarer
Postat av: malin

jag tycker att de är jättefina - ser otroligt goda och härligt hembakta ut :) lyxig kvällsfika

Svar: Tack, De var ljuvligt goda.
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback