Älska post!

I alla fall riktig post!

Handskriven.
Någon har tagit sig tid att skriva till mig 
Underbart. 


Att det sen tillsammans m kortet kom två par hemstickade raggsockor gjorde inte saken sämre.



Tänk att få ta på sig dessa godingar!
Tack finaste moster Ulla!
Du gjorde mig så glad denna regniga tisdag.

Det kom ett paket till.
Egentligen från mig själv - min bokbeställning!


En hög avkoppling.


En hög gott å blandat!

Handlade på vägen hem idag.


Chokladkalendrar!

Det blir man aldrig för gammal för.
Tre stycken m olika motiv så ingen kan säga att något syskon tagit en bit!

Förlåt att bilden blev uppåner! 

På spisen står Pad Thai.
Hoppas att det smakar iallafall lite som i Aonang. 

Kram på Dig! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu blev jag allt lite avis! Går omkring här och fryser om tårna 😁

Svar: Vi får fråga moster Ulla eller moster Maggan om de kan tänka sig att sticka ett par åt dig!
Elisabeth T

2015-11-24 @ 19:19:34
Postat av: Anonym

Tack för fantastisk tolkning i måndags. Du o Sara va otroliga. Vi på jobbet va så stolta över er;)
En eloge till er båda;)rosemarie

Svar: Tack! det var en fin föreställning och vi gjorde vårt bästa. Kram
Elisabeth T

2015-11-25 @ 20:59:02
Postat av: Sara

Fina ord Rose-Marie!!
Och ja, jag tar gärna emot fiiina strumpor OCH väääldigt gärna såna där fina handledsvärmare 😉 Kram kram

2015-11-25 @ 21:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback