14 november , Eva 50 år!



Vi tog oss en tur på hotellet.
84 våningar
Och här finns allt.
Typ.


Baiyoke Sky Hotel. 


De säljer resväskor här.


En butik säljer smoothie och frukt.


Varför inte slå några bollar på artonde våningen ?



Middag.
NasiGoreng. 


Så god.


84:e våningen !



Poolen på 20:e våningen.


Bangkok!

Vi tog oss en sväng ut på stan.
Marknad precis utanför hotellet.
Så mycket saker.

Tillbaka till hotellet.
Dusch.
Finklänning på.
RoofBar på 83:våningen.
Det gäller att hitta i detta system av hissar.  
En Cosmopolitan blev det innan vi tog oss ut från hotellet igen.
Var skulle vi äta? 
Vi tog en promenad på ett par minuter. . Varmt!
Hittar inget ställe men då dyker en tuktuk-förare upp.
Han kör oss fyra kvinnor i elephantsize i sin tuktuk till en restaurang.
Där äter vi.
Vi skrattade hela färden dit.
Samma sak hem.


Kostade 40 baht dit. 
100 bath hem.

Eva och Susanne tog hissen upp till baren medan Pia och jag gick å la oss.

En lång dag.
En fantastisk dag.
Så roligt att få dela dagen m Eva.
Hon är en underbar människa .
 Kvinna.
 Kollega. 
Och vän.

Duktig. 
Kunnig.
Ödmjuk.
Prestigelös.
Generös.
Min mentor sedan 25 år!
Oerhört duktig, skicklig tolk.

En fantastisk
Mamma till Panos, Despina och Elsa.
Syster till tre.
Moster till många.
Vän och kollega till fler.

Stort grattis Eva och tack för att jag får vara med dig på denna resa.
Tack för att jag får vara din vän!

💖 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback