Idag är det ingen vanlig dag

Det är idag 8 år sen min mamma dog.
Berövad på livet.
Fy f*n.
Hur kan någon tycka sig ha rätten att dra en glashammare i bakhuvudet på min mamma?!?!

Glashammare finns i våra bussar för att vi Om olyckan är framme ska kunna slå sönder fönster och ta oss ut.

Skadorna hon fick tog hennes liv.
Fortfarande har polisen inte hittat den som gjorde det.
Jag tror att de aldrig kommer att göra det.
Gärningsmannen/kvinnan kommer att gå fri..

Mamma
Du är saknad.
Varje dag.
Du mamma av bästa sort.
Tacksam att just Du var min mamma.
 💖




Tänt ljus på graven.
Cornelia satte en blomma.
Julrosen som Jessica planterade för ett par år sen börjar snart blomma.
Tomtarna vakar över henne.

💞

Kommentarer
Postat av: Sara

❤️❤️❤️ till dig och familjen!!

2015-12-12 @ 21:53:11
Postat av: malin

Varma kramar till dig och familjen, tänker på er ❤️

Svar:
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback