Nu var jag snabb

och tryckte på fel knapp.

Med denna kom Hans åkande.



Ett hemmabygge med ett chassi av en Ford Anglia -51!
Den var så söt. Rullade som bäst i 50 km/h.



Kevin och jag provkörde. Liiiite svårt att växla en helt osynkad låda.

Sen var det dags för kalas igen
Matteo fyllde 11 och det firades med kaffe och tårta.
Mysigt.

Sen hem. Liten dejt med tvättmaskinen.
Läste lite.
Sen var det middag. Hemgjord pizza med santa Marias nya bottnar.
Gott.
Långpromenad med Zigge och Cornelia.
Sen , sen ringde Ditte.
Jo då, jag klädde om och vi sprang vår korta runda på 4,5 km.
Och det gick bra. Riktigt skönt.

Sen såg Cornelia och jag på Spårlöst.
Efter det ropade sängen på mig.

När jag skriver detta förstår jag varför jag så gärna ville ligga kvar i sängen i morse...
Måndag.
Ny vecka.
Nya upplevelser.

Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback