Fredag

och nu tar jag helg!

Den ligger framför oss. Ska fylla den med goda saker.
Vissa delar av familjen åker till min syster och hennes man.
Några delar är hemma för att jobba.



Jag köpte fredagsblommor i allafall.
Jag gillar blommor.
Det skänker ett lugn. Välbehag.

Veckan har varit bra. Tränat. Core och Yoga samt ett löppass.



Jag går mycket i mitt jobb. Tar mig tid att se saker.



Gatsten. Vackert. Mönster. Likt men olikt.

Vänner ska man värna. Vara rädd om.



Fika med.




Jag och min man. Min kärlek.

Önskar Dig en fin helg.





Kommentarer
Postat av: malin

Hej, kram på dig - hoppas att helgen blev fin ❤️

Svar: Den blev så bra helgen. Den fylldes av saker jag tycker om.
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback