Tjoho!

Känner mig som världens hacker!
Jag fick möjligheten att för en liten peng köpa en laptop. En röd. Fin.
Jag gör inte många saker på nätet, jag behöver inte fancy grafikkort för att kunna spela spel. Jag behöver inte terrabite för att lagra saker.
Jag behöver en dator för att surfa på. Betala räkningarna med.
Blogga från, sitta i soffan med. En egen bärbar.
Alla andra i familjen har egna. alla utom jag , tills nu.
Skoj tycker jag.
Nu tog jag mod till mig och installerade det jag behöver ha på den för att kunna betala räkningar.
Det gick bra. A har sagt att jag inte kan förstöra en dator genom att trycka på fel knapp.
Något kaffe att spilla ner , över den har jag inte i närheten.
Jag känner mig allt lite stolt att jag fixade det.
Kram


Kommentarer
Postat av: malin

tjohoo - en röd dator - låter lyxigt och snyggt :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback