Tänt ett ljus

På mammas grav idag !
 
Satte dit en rosa ros.
 
Saknar henne. Massor.
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Tänker på dig tänk vad tiden går , det känns som var i går du ringde samtidigt som det känns väldigt långt borta.
Så skönt med Cornelia härligt att få det åtgärdat. Kram

Svar: Jo det är sant, det känns länge samtidigt som det ligger nära. Jag tände det ljuset som vi så ivrigt försökte få fart i på Allhelgon - det lös när jag gick men det var blåsigt även igår.

Jag vet inte vem som var lyckligast, Cornelia eller jag. När jag idag skulle ringa för att boka operationstid så hade de slutat svara för dagen. En timma före! Märkligt. Jag får ringa igen på måndag.

Kram och välkomna hem.
Elisabeth T

2014-11-13 @ 11:16:14
Postat av: Ramona

❤❤❤

2014-11-13 @ 20:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback