Måndag och jag är ledig

eller rättare sagt så står jag till förfogande för ett tv- program. OM någon blir sjuk så ringer de mig. Jag är så att säga stand- by.
Så här sitter jag i soffan, kollar tv4-play. Tittar på I huvudet på Gunde Svan. Vilket program!
Helt i min smak. Idrott och prat, i en kombination som bottnar i mycket allvar. Jag har sett programmet med Carolina Klyft och Anders - simmarkillen. Jag har JO Waldner kvar, sen är jag ikapp.
Fantastiska idrottsprestationer. Och allt jag fått lära mig om vad som skedde bakom kulisserna. Vilka öden. Vilka skador. Vilka människor.
Jo, jag har gråtit.
 
Nu ska jag se Så mycket bättre från i lördags. Dricka kaffe och njuta. Sen får det bli en låååååång promenad med Zigge.
OM de inte har ringt mig....
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback