God morgon!

Brrr så kallt det är, vi har haft temperaturfall på typ 30 grader! Från härliga plus till dagens minus 8!!

Det var en skön kväll igår. Stiggon hämtade oss och när vi kom hem hade farmor lagat middag till oss. Så himla skönt att slippa ställa sig vid spisen det första man gör.
Den smakade gott.
Ungdomarna drog till kompisar, Kevin till William och Felicia till Torslanda. Cornelia skypade med Paulina och Kathienne, samtidigt, på två olika språk. Det är kul.
A och jag packade upp en del ur väskorna. Det fyllde tvättkorgarna.
Rastade Zigge som för övrigt blev så glad när vi kom hem att han höll på att springa ur pälsen!
Sen när vi hade varit hemma ett tag så somnade han som en stock.
Vi tog oss en kopp glögg, vi frös, kollade lite på tv. Läste GT .
Nu är det måndag och det är meningen att jag ska dra mig till jobbet. Jag åker direkt till mitt uppdrag, hur nu det ska gå till att jobba.
Jag önskar Dig en fin dag. Och när bilderna är tankade till datorn ska jag visa dig vad vi har gjort.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback