God morgon!

Börjar sent idag, jag har plockat undan i köket, det går snabbt att stöka till det.
C ligger hemma idag, hon har ont i halsen. Det är inte kul.
F har varit i stallet och hängt med kompisarna varje kväll sen vi kom hem.
K började träna men nu måste han vila lite pga medicinen.
A är på jobbet och har skrotar runt här hemma i morgonrocken.
Jag har lagt över alla bilder från kameran till datorn nu. K hjälpte mig innan han gick till skolan.
Jag ska använda helgen till att lägga ut bilder från vår resa. Vill gärna att ni ska få se hur vi har haft det.
Ha en fin dag.

Kram

Kommentarer
Postat av: El´ena

Läääängtar efter dina bilder! Tråkigt med K:s skada, hoppas det läker fort. Hälsn. från ett Lindesberg med allt djupare snötäcke. Plogen är här varje dag och kom redan 03.30 i morse. Tempen ligger runt - 5 och - 8. Kram1

Svar: Roligt att du vill se dem. Jag ska fixa med det under helgen tänkte jag. Försöka hitta en strategi för att det ska bli skoj att titta på dem.Kram
Elisabeth T

2014-01-16 @ 09:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback