Lördag/söndag

Skulle på paltmiddag igår så jag bakade lite. Mördegskakor a la Leila.Stämplade med julklappen jag fick av Felicia. Hos Carina var det ett gäng glada tjejer med rötter norr om Umeå.Min breda Göteborgska till trots så är mina rötter från Västerbotten och Lappland.Jag fick en god välkomstdrink. Jag fick i uppgift att mala potatisen.Jag hade oxå haft med mig stekt lök som några ville ha till palten!!! I mina öron mycket märkligt. Vetemjöl. Kornmjöl. Och mycket salt i vattnet.Jag tog två på en gång. Sen en till och sen en till bara för att det var så gott.Totalt 4! Sen kom den. Paltkoman. Paltschwimen.Idag söndag.Kalas för SIMON.Sen hockey lunch hos Johanssons. Vi hade laddat för guld....som knappt blev ett silver.Hos en av döttrarna hängde ett foto.. Finaste Nene.Övningskörde med Kevin. A lagade mat. Vår i trädgården. Dagens kort var detta.Ha en fin söndags kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback