Igår var vi här

Vår fina lilla grupp. Det svåra förde oss samman. Lennart på brottsofferjouren gav mig möjligheten att vara med i denna grupp. Den första i sitt slag.Vi , människor som genom våld förlorat en nära anhörig. Son.Man.Mor.Far.Kusin.Vi delar en upplevelse av det hemskaste slag.Att mötas ger mig styrka.Vi har det gott tillsammans. Vi pratar om stort och smått. Högt och lågt.Om det som hände.Om nuet.Om livet.Vi skrattar.Cornelia hade bakat så goa saker. Muffins.Små muffins.Mini semlor m Nutella. En ny favorit. Vi hade bakat bröd också.Allt smakade underbart gott.Det blev så uppskattat. Vackra blommor fick jag. en tilloch en vacker krukros som jag ej har fotat. Än.Tack för en fin kväll. Vi ses i juni ute i Hindås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback