Igår

Eller natten till igår körde  Antonio, Kevin , Manuel, farfar, Joana och Hirondino till Köpenhamn.
Fyra flög igår morse till KapVerde och två fortsatte till Tyskland.
 
Kevin hade en äventyrsdag med sin farbror.
Det shoppades på Kalles.
De hälsade på Fransisco i Helsingborg.
Och Kjell i Torekov.
Hemma igen på eftermiddagen. 
Då var Kevin TRÖTT. Men glad å nöjd med dagen. Han hade kört en del också.
 
Med sig hem hade han bla detta.  Till mig och lillasyster. CocaColan är till lillasyster!
 
 
Tack till min svåger också.
 
Nu är jag på jobbet. Det regnar. Är grått och trist.
Ikväll ska jag baka. Saffransbullar m vit choklad och mandelmassa.
En liten tårta ska det också bli.
 

Kommentarer
Postat av: El´ena

GRATTIS i MASSOR!!! Hoppas du har en underbar dag. Kramar

Svar: Tack fina du !
Elisabeth T

2014-12-17 @ 12:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback