Torsdagmorgon...förmiddag.

Sitter här framför datorn.
Dricker kaffe bryggt i den fina italienska mokabryggaren.
Det smakar ljuvligt.
Jag tror jag ska förkovra mig i kaffets värld.
Det hade jag nog gillat.
Det kanske kan bli ett höstprojekt.
Det tillsammans med att jag ska ta en kurs i att lära mig köra vår båt.
Det är något jag har velat länge och nu NU är  det dags.
 
Jag blir så innerligt glad när ni lämnar små hälsningar.
Jag har en del favoritbloggar jag besöker.
Ibland frågar jag något och att då få svar känns STORT.
Att personen tar sig tid att svara mig.
Ibland skriver jag en kommentar för att det de har skrivit om berör mig.
Att jag inspirerats.
Att bilderna är vackra.
 
Idag fick jag svar från en tjej.
Det gladde mig och gav mig inspiration till att pröva något nytt.
När jag har provat ska jag visa och berätta.
 
Idag är det jobb, två uppdrag. Ett skriv och ett tecken.
Jag ska packa ikväll för imorgon kommer taxin och hämtar mig.
Mot konferens.
 
Nu blir det promenad med Zigge . Vi följer Cornelia till vagnen.
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Just det, imorgon åker ni på konferens. Ha det så roligt! Ska bli spännande att höra vad som är på tapeten. Kram

Svar: Vi kan prata om det den 8 november när vi ska ses!
Elisabeth T

2014-08-21 @ 18:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback