Tisdag

och jag sitter på jobbet.
Hm, får man blogga på arbetstid?
Jag kan tänka att det är en träning för mig i att skriva fort samt lite teknik.
Rättfärdigar mig själv.
 
Jag jobbade igår och jag kan säga som så att det slet.
Jag borde nog ha varit ledig efter Finland men jag hade ju inte planerat det så.
Jag är ledig torsdag fredag istället.
Långhelg.
Det kan jag behöva.
Och njuta av.
 
Det blir lite
 
 
kalas på lördag.
Vi ska fira en 50-åring.
 
A ska till Stockholm fredag till lördag.
Kickoff med jobbet.
Han kommer hem lagom till festen.
 
Jag ska ägna mig åt att
 
 
och att
 
fixa lite i största allmänhet hemma.
Jag behöver tex tvätta upp lite jackor,
sortera kläder.
Helt enkelt gå igenom garderoberna inför hösten.
För den är här.
Hösten.
 
 
Jag hoppas bara att den inte kommer att innehålla mängder av regn.
För är det något i väderväg jag inte gillar så är det regn.
 
Höstens färger kan jag njuta av.
 
Jag ska försöka hinna med en stunds läsning också.
 
 
Nu ska jag jobba vidare.
Ska skriva ihop något från resan till Finland.
 
Ha en fin dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback