Ibland

ser jag saker på ett nytt sätt.
Börjar gilla nya saker.. tex är jag förtjust i kullerstenar.
Mönstret.
Den mjuka fyrkantigheten.
Den rosatonade färgen.



Min biologiska pappa la kullersten. Bland annat i Haga.





Köpte en tunn poncho häromdagen. Jag frös lite.
Den är mjuk som en snuttefilt. Grå.

Idag gick jag förbi här....



Dorsia.
Hit ska hattfika-tjejerna på afternoon tea.
Det ser jag fram emot.



Cornelia fotade Marie å mig när vi var på väg till hattfikan.
Glädjen går att ta på.



Kommentarer
Postat av: Marie

Kullersten kanske är lite som den vackra runda, kantiga burken du fick. Kanske lite som du.
Som du upptäcker, betraktar och formulerar dig tyder på att du verkligen kan njuta av livet! Den sköna känslan smittar. Fortsätt med det! Stor kram

Svar: Ja, det kan du ha rätt i. Det är så härligt att upptäcka nya sidor hos sig själv. Utveckla en del, avveckla andra.Det är iaf en postiv smitta jag bär på.

Kram
Elisabeth T

2014-08-14 @ 22:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback