Har du besökt Cornelias blogg?

Den jag länkade till? Hon blir nog glad om du lämnar en kommentar. Jag blir det också när du skriver lite här hos mig. Vill gärna få höra vad du tyckte om bilderna från Rom.

Nu lite tv sen är det natti natti. Imorgon har jag ett mastodont uppdrag. Och ett till på fredag. Här går jag ut hårt. Min chef blev väldigt glad för att jag hela tiden utmanar mig trots alla mina år i yrket. Att jag inte lutar mig tillbaka utan hela tiden e på tårna.
Köpte mig ett extra batteripack idag. Min mobil verkar alltid vilja dö när jag som bäst behöver den.

Slumpen idag, ödet eller vad vi ska kalla det fick mig att få några minuter med Jessica och hennes familj. Jag skulle gå förbi Barista på Frölunda för att se om Fia jobbade, det gjorde hon och precis då pratade hon med Jessica som hade Albin i en sjal på höften. Vid bordet satt Jimi och Leon.
Brendan kom han också.
Jimi har börjat sin verksamhet på Hälsosjälen, tror jag att det heter i Mölndal. Och fler och fler patienter kommer till honom. Det är kul.
031270065 är numret för att boka tid.
Massage och akupunktur.
Kan jag varmt rekommendera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback