Dagen igår blev lång

steg upp för att köra C till skolan. Lyxigt, jag vet men så får det vara ibland.K är fortfarande sjuk å hemma. Han har hostan från hell.F och jag åkte till Backaplan. Handlade lite. På vägen hem skulle vi köpa sushi. Här hemma i hooden.Kom körandes bakom bussen som precis kört ut från hållplatsen. Vid första infarten till vårt område ser jag en bil komma körandes MEN det konstiga var att den inte bromsade in. Den har väjningsplikt. Ska stanna men det gjorde den inte. Den fortsatte ut i korsningen och Pang! så krockade de !!Så märklig upplevelse.Jag stannade till framför bussen och gick för att prata med chauffören av bussen. Han hade gjort alla rätt. Så konstigt. Mannen som körde bilen verkade...förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback