Onsdag

och jag börjar återigen sent.
Det är skönt att kunna dra bena efter mig även en vardag. Strosa runt i nattlinne och raggsockar.
Jag rastade Zigge, gick tillsammans med grannen. Drog regnjackan över nattlinnet :O)
Det regnar, kan ana att hösten är på g. Den kan vara fantastiskt vacker om den vill. Jag önskar att den inte visar upp den sidan när regnet kommer snett- nerifrån-höger och det inte spelar någon roll vad jag har på mig. Jag blir blöt oavsett om jag har klätt mig i gortex , hemtex och tretex.!
Nu lite kaffe.
Lite nyheter.
Skott igen i Biskopsgården igår kväll. Varför? Hur blev det så?
Läser på Christian Gidlunds blogg...att nu har han somnat in och börjat en ny resa. Sorgligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback