Fredag

och det bara susar i mitt huvud.
Jag behöver vila.

Vila denna helgen?
Skulle inte tro det!
 
Jo kanske mellan varven av allt som ska fixas.
Fredagsmys.
 
 
Fredagsblomma.
 
 
Det har de hos Floristkällaren.
Du följer väl dem på instagram?
Där heter de floristerna.
 
Sen ska det sovas.
 
 
Önskar att det såg ut så i vårt sovrum.
 
Imorgon är det lite fix med...
 
 
och Ailenroc ska få på sig vinterkläder.
Henne har jag ingen bild på.
 
De andra bilderna har jag helt ärligt stulit från google.
 
Barnvakt ska vi vara till söta Maja.
A ska jaga skogens konung.
Det ska tränas och det ska mysas.
Ätas middagar och umgås.
Det kommer bli en fantastisk helg.
Det vet jag.
Och det är jag tacksam över.
 
Det gör dock inte att det susar mindre i mitt huvud.
Suset kommer för att nästa vecka är en vecka som jag vill hoppa över.
 
Längtar hit.
 
Längtar hit
 
Till vår fina by.
 
Här ska jag hänga. Vara. Samla kraft. Njuta.
Läsa.
Umgås.
 
En månad.
Vilken lyx det är att ha detta ställe att resa till.
Landa i.
Vara på.
Fina BoaVista.
 
Nu är det dags att jobba.
 
Ha en fin fredag.
Ta hand om dig och dina kära.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback