Utvecklingssamtal

har Cornelia och jag varit på.
Denna gång var det med AnnaKarin.
Mentorn Jenny har gått hem på föräldraledighet.
 
Ja, jag har skrivit det förut.
Våra ungdomar är fantastiska!
 
Att få höra dessa fina ord om vårt barn.
Det är som en ..dröm.
Hon sköter skolan så bra.
Duktig på allt som har med skapande att göra.
Bra på det andra 
och en stjärna i idrott!
 
Hon är en fin klasskamrat.
En go kompis.
Hjälpsam.
Ambitiös.
Hon vill prestera.
Göra rätt.
 
Själv sa hon att hon var duktig på :
* att lyssna
*hjälpa andra 
*vara en bra kompis
 
Vilka fantastiska egenskaper!
 
Centrina ger barnen så fina omdömen, De är lätta att ta till sig.
Att utvecklas av/genom.
 
Vi är så glada att vi hittade denna skolan till våra barn.
Den kom som sänd från ovan den där dagen för ...länge sen.
Felicia började i åttan där och hon tar studenten i år så det blir väl 5 år då.
 
Rektorn Petra har lovat att bjuda på ett glas vin när vi gör vårt sista föräldramöte.
Vi var med från skolans start.
Vi plastade in böcker.
Antonio fixade möbler och bar in dem.
Vi fick helt enkelt vara med precis som på Djungeln.
 
Nu ska jag hjälpa Felicia tvätta håret.
Sen, sen ska jag promenera med Ditte.
Prata ikapp oss.
Härligt.
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback