Mm

Idag kom detta fina till min brevlåda.



Opi ,PinkYetLavender.



Surdegsbröd från butiken på Vallgatan . Köpte också en fralla till lunchen samt detta knäckebröd.

Fått vykort. Ovanligt nu för tiden.



Tack för det Jonny!

Kommer ni ihåg att jag beklagade mig över kycklingfileerna häromdagen ?
Jag mejlade företaget och på posten är ett litet "plåster på såret " på väg.
Gillar.

Middagen blev god trots ojämna skivor.Det var inget fel på smaken.

Nu läsa kvällstidningen.Sen fotbollsmatch.
Kapverde spelar i Afrikanska Cupen. Ikväll möter de Marocko!

Kram


Kommentarer
Postat av: malin

vart hittar du alla coola nagellack!? och hur hinner du måla naglarna i nya färger hela tiden...? :) kram

Svar: OPI finns på Grand parfymeri på Kungsgatan nära mitt jobb...Jag kan plötsligt få ett infall att jag måste måla och då gör jag det.
:O)
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback