Fynden



Jag behövde nya skidbyxor. Team Sportia på Frölunda Torg byter ägare = bra rabatt.



Felicia hittade också ett par.





Röda känns modigt för att vara mig. Jag, konservativa-Fia, som helst vill ha svarta.

På väg till torget var vi och handlade på det stället jag skrev om igår.


Stjärnorna sitter på armbågarna .
Luva . 18% ull.
Underbar.


Ett halsband.



Och en lampa till sovrummet.



Ooops , Du får vrida på huvudet.

Läste GP idag.

Diagnosen är inte ny..kanske att det skrivs om det nu.
Inget att rekommendera...vis av egen erfarenhet..

Kram från en nöjd Elisabeth




Kommentarer
Postat av: malin

jasså du var också på Frölunda Torg igår... synd att vi inte sågs :)

Svar: Ja det var det. Vi fikade på Barista. det är det cafet som ligger inne i Åhlens, Kevin och Felicia har helgjobb där.
Deras Quesedillas e underbart goda.
Vi handlade lite skidkläder.
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback