Söndagen

börjar gå mot sitt slut.
Jag har kört Felicia till och från stallet. Det var tävling idag.

Jag handlade på Ica Maxi.



Antonio har varit på jaktmarkerna med Per.

Jag har städat. Köpte en ny fin dammtrasa. Microfiberduk. Fint mönster.
Städningen blev liiite roligare.

Lagat mat. Creol kyckling i gryta.
Kollat bloggar. Instagram. Tradera.

Sen fick vi besök av en äkta prima ballerina!




Kolla in tåspetsskorna! !





Sååå söta.
Lena och Matilda stannade på middag. Fraser är i stan och kollar när Skottland spelar rugby match.

Nu lite tvätt. Rasta hund och sen gosa ner mig i soffan.
Imorgon börjar en ny vecka med mycket innehåll.

Jo dessa fina har Lena köpt till mig. De är från Nille.



Servetter e roligt att ha och att använda!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback