Brrr

jag fryser.
Nej , inte som i jag är sjuk-fryser.
Jag blev tok-kall om händerna när jag gick hem från bussen.
Jag tror att jag ska köpa mig ett par touch-vantar.
Köpte fina från Telenor, design av HappySocks, till julklappsleken.
Antonio vann dem då, jag fick dem sen MEN de funkar inte.
Är mina fingrar för kalla?
 
Måndagen gick i ett huj. 
Jag har jobbat.
Ja, jag gör faktiskt det.
Tre uppdrag hann jag med.

Imorgon har jag två.
Jag ska träna före jobbet.
Skönt.
Jag ska mäta mig, se om det är någon skillnad , före och efter att jag har börjat träna.
Är det bara inbillning att jag tycker att jeansen sitter löst?
Eller är det för att jag har haft dem på mig flera gånger så det stela efter tvätten är borta?!?

Hunden e rastad.
Jag ska göra mig en kopp te.
Läsa.
 
Idag får det bli vad kylskåpet erbjuder till middag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback