Tisdag ..

börjar lite senare även idag, jag ska före jobbet träffa Camilla för att ta en frukostfika.
Mys.
Jag ska springa förbi vackre Nur för att få luggen klippt.
Börjar jobba och jag har en del administrativa saker att göra innan jag tar semester.
Ett litet uppdrag, Skrivtolkning.
Inför ettårs-kalaset hade jag tänkt kolla igenom min almanacka för att se hur många skrivuppdrag jag har haft under året. Jag återkommer med siffror.
I eftermiddag kommer Cornelia in till mig, vi ska hämta hennes glasögon och linser som nu är klara.
Det ska bli skönt för henne att ha med sig ett gäng, glasögon har hon aldrig velat ha förut men nu så är de inhandlade.
Behöver jag säga att hon är snyggare än snygg i glasögon?!?
Lite klappar ska köpas, typ två och sen en födelsedagpresent nej, inte min egen men väl en till min man.
Hmmm jag har lite idéer.
Ikväll blir det en löptur med Ditte, det kommer att dröja ända till slutet av januari innan det kan bli av igen. Först är jag bortrest och sen är hon i Vietnam. Hmm kanske får jag ett annat kaffe nu att bli kär i?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback