God morgon!

På övervåningen sover några extra nattgäster. Cornelia har kompisar här som har sovit över. Centrina har studiedag idag.
Jag har varit och handlat, bröd och grejer till smoothies och mjölkfri yoghurt.
Det är mysigt att höra dem kackla på övervåningen.
Kevin sover.
Felicia är på intervju inför ett volontärjobb på Bräcke. Ridning för barn med särskilda behov. Det kommer passa henne och det kan vara en fot in i deras verksamhet.
A är på jobbet och jag sitter här vid datorn och smurfar runt, min dagliga vända.
Jag har ett par kvar.
Dricker kaffe och har det gott.
Igår var jag på Posthotellet, att tre timmar kan gå så snabbt . Jag drack ETT glas vin på hela kvällen . Och som vi pratade, så himla härligt. Längtar redan till nästa gång.
En ny vän.
Att hitta nya vänner är inte enkelt och det blir inte enklare med åren.
Denna vänskapen är guld värd. Hon ,kvinnan, med "blomhjärtat"!

Nu ska jag nog ta och bre mig en macka. Förbereda kvällens middag.
Mycket jobb är det men det är kul, och tur är det.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback