Middagen

idag var god. Det var tex-mex"bollar"!
Jag använde den nya glasskopan, då fick jag alla i samma storlek. Det ser fint ut och det gör det hela lättare när man ska steka.
Det serverades tillsammans med en bönsalsa, gräddfil och chunkysalsa.
Mmm jag är glad att det blev mat över till matlådor.
 
I ugnen står morgondagens middag. Den ser jag fram emot att äta. Den ska serveras med baguett och en salsa. 
 
Kommer ni ihåg att jag fick en fråga att lägga upp mitt bloggande under någon mat -grej? Jag valde att inte göra det och jag har nu förstått att det var rätt val.
Det är klart att man blir smickrad, jag är ju mänska´. Jag har läst en del om detta profilerande och det verkar inte vara till någon fördel för någon annan än de som skrev till mig.
 
Jag ska snart dra till gymmet. Det ska bli skönt. Jag behöver bli av med lite energi.
 
Idag på jobbet hade vi ett så bra "prat". Jag är så glad över att ha kloka kollegor. Vi har högt i tak va´ nu det egentligen betyder och det gör att vi dryftar det mesta.
Det finns mycket kunskap, klokskap , på tolkcentralen och den är vi generösa att dela med varandra.
Vi har ett jobb där vi lär oss lite om många olika saker. Vi lär oss hela tiden nytt.
Det är så kul.
 
Mmm nu ska jag vila lite innan jag byter om för gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback