Jag gick hem

men ingen deg blev satt för jag hamnade på gymmet istället!!

Jag och A körde "Lotta-passet" ! Det var roligt att träna ihop och det känns skönt när det är gjort.
Lagade god middag. Blev pasta med rökt sidfläsk. Den kan vi göra igen.
 
Idag var vi, K och jag uppe med tuppen. Odontologen stod på schemat. Nu ÄNTLIGEN finns det ett datum för när han får sin tandställning.
Vi fick se bilder och höra hur det hela kommer att gå till. Jag kan inte minnas att vi fick den ingående informationen när C skulle få sin.
Det är skönt att det börjar nu, det har varit en lång väntan och det känns som att det är hög tid nu.
Det kommer att bli så fint.
Jag hade ju laddat lite inför att möta tandläkaren idag, jag har inte varit helt nöjd med deras planering eller snarare brist på sådan.
Det behövdes inte och det var skönt.
 
Nu är det en ny dag. Nya uppdrag och ikväll ska jag på lokal.
Jag har bara en fråga inför det och det är vad jag ska ha på mig!!
Alltså, jag har inga "roliga" kläder, det är mest vardag i garderoben. Jag vet att det är mest vardagar i livet men jag vill festa till mig ibland.
Jag vet inte ens vart jag ska gå för att handla kalas-outfiten. Jag vet inte heller vad det är jag vill ha.
Hm. Dagens I-landsproblem.

Senare idag ska jag gå och prata lite kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback