Att hitta energin

är så härligt!
 
Jag har i mååånga år tänkt göra en sak.
En enkel förändring här hemma 
men av många skäl har det aldrig blivit av.
MEN idag, fick jag med mig Cornelia för att handla 
och nu är hälften gjort.
 
Det ska bli kul att visa resultatet .
Det gör också att det kommer mer energi, jag vill göra mer.
Hm...jag har en plan.
I like planer.
 
Jag hoppas att det blir bra.
Fint.
 
Idag hade jag det lite tufft på jobbet.
Jag grät.
Mitt i ett uppdrag kunde jag inte hålla tårarna på plats.
Jag fick ta många djupa andetag.
Jag hoppas, tror , att det inte gjorde något.
Jag är inte mer än människa.
OCH det var inte till skada för någon i rummet.
 
Middagen idag lagades av Antonio.
Älg.
Gott.
Rödvinssås.
 
Felicia är och rider.
Det är bra för henne. 
Att få något annat att tänka på.
Den hemska caféägarinnans kommentar idag när de sågs för första gången var:
 
-Dig har jag inte sett!
 
Nä och ändå har hon så mycket att säga om Felicia.
Mycket märkligt beteende.
Inte vuxet.
Det är synd för Felicia att möta en sådan arbetsgivare.
 
MEN jag vet att det kommer att lösa sig för att Felicia är en så fantastisk tjej.
Hon kommer att gå stark ur detta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback