Fredagmorgon!

Jag vaknade tidigt idag, före klockan.
Solen skiner även idag. Det är två uppdrag som ska utföras innan jag far hem ikväll. Jag landar halv elva ikväll.
Det ska bli skönt att komma hem . Jag har HEMLÄNGTAN!

Jag flyger tillbaks hit på söndagkväll. Jag ska på måndag fara iväg en rätt läng bit så vi måste ge oss av i arla morgonstund då kan jag inte ta första morgonplanet.

Det har varit en bra vecka. Varierande uppdrag och jag har lärt mig vad jag kan respektive inte kan,än.
Jag har fått många bra tips som jag kan ha med mig in i min nya yrkesroll.

Jag är glad för att jag igår sprang hälsans stig. Nu tog jag den längre varianten. Liite osäker på om den är nio kilometer. Jag tror jag satsar på att springa till nästa bro när jag tar mig en runda nästa vecka.

Jag önskar Dig en fin helg. Jag blir mött på Landvetter och sen ska vi ut till min syster och Perra.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: El´ena

Alltid lika roligt och underhållande att läsa det du skriver - känns som jag är med dig och familjen i vardagen. Hoppas du blir ompysslad och bortskämd under helgen - det är du värd! Kramar.....

2012-09-07 @ 11:12:28
Postat av: Cornelia

Saknar dig jätte mycket!
Ska bli kul att få träffa dig i helgen <3
Jag kommer på lördag kväll, så jag hinner träffa dig lite innan du åker igen! <3

Ses snart Kram Kram

2012-09-07 @ 13:50:01
Postat av: malin

Härligt att få åka hem när man längtar som mest... ❤ ha en underbar helg med familjen! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback