utanför regnar det..

och ikväll ska vi på match!
Cornelias Warta möter Tuve ikväll.
19:30.
Bortamatch.

Jag hoppas regnet har dragit vidare då.

Jag ser fram emot lediga dagar
Vi ska jobba på Göteborgs Cup på fredag.
Cornelia ska inte spela i år.
Hennes lag får inte ihop ett fullt 11-manna och det finns inget 9-manna för denna cupen i deras ålder.
Trist men sant.
Hon hade mer än gärna spelat.

Vad mer händer under kommande helg?
Hockey.
Fotboll.
Läsning.
Matlagning.
Sjukgymnastik för två av tre barn!!

Mia, deras fantastiska sjukgymnast går in och jobbar på lördag.
TACK! för det.

Jag hoppas att vädret kan vara på min sida så att jag kan få sitta ute , dricka kaffe, läsa och vara.
Jag var på väg att skriva bara vara men det är inte så bara.
Det är en konst att vara.

Kram
<3


Kommentarer
Postat av: malin

Men då var det ju er vi såg! Linus & hockeylaget hade fys vid ishallen, vi åkte därifrån (till Tjörn) vid 19,30 :) hade jag vetat att det var ni så hade vi tutat :) kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback