Söndagkväll

helgen går mot sitt slut.
Jag har haft en underbar söndag.

Jag sov länge.
Åt en god frukost med GP-läsning.
Mysig start tillsammans med familjen.

Jag hann läsa lite till.

Sen kom Eva och vi tittade på ett skolarbete hon har gjort.
Jag lämnade lite feedback på det.
Jag har ju lite erfarenhet av tolkning..typ tjugo år.
När hon gick kom min bror.
Honom hade jag, vi , inte sett på ett tag.

Mer kaffe.
Mer prat.
Ingen vinst på hästarna så det blir till att jobba imorgon igen.

Plötsligt var klockan mycket och jag skulle iväg till Skatås för att först springa och sen prata bok.
Men en bil som fått motorstopp i Tingstadstunneln gjorde att vi blev sena.
MEN flexibla som vi är bytta vi kläder och fokus för att börja prata bok istället och avsluta med löpning.

Härlig fika. Årets första rabarberpaj.
Kaffe.
Trevliga Anette och Ditte.
Bra bokprat.
Det mindre roliga var Till Salu skylten på torpet.
Ett hus som fått en stor plats i mitt hjärta.
Det är lätt att gilla det stället.

Hm , har du lite cash över , en tre mille så där , kan jag ta dem för att köpa stället och driva det.
<3

Fem kilometer löpning.
Idag fick jag inte ont i benen.
Dock känner jag att kroppen e påverkad av snuvan.
Jag måste hitta ett sätt att öka min kondition också.
Jag vill höja min löpning ett snäpp.
Hjälp mig om du har tips!

Dusch.
Middag.

Mästarnas mästare.
Wislander till final tillsammans med LeMoine.
Kul.
Att se inslaget om hans aktiva tid som idrottsman gjorde mig tårögd.
Förstod Sverige vilken idrottsman han var?!


Sängen e renbäddad.
En ny vecka ligger framför oss.
Innehåller mycket.

Nu ska jag avsluta denna dagen genom att se NCIS.

Kram
<3 <3 <3


Nya böcker att läsa.
De till höger har jag fått av Camilla.
TACK!

De till vänster har jag klickat hem.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan!

Det är boken längst upp på bilden alltså 13 skäl varför av Jay Asher

Ja tack till fika snart! Hur ser dina kvällar ut?

Kramisar

Postat av: malin

Underbart... jag gillar att läsa dina ord - blir liksom lugn i själen. Och JA tack, jag är gärna med på både jogg och bokprat någon gång. Gulle-dig <3 kram! Kaffe ngn kväll i nästa vecka kanske?!

2012-05-07 @ 22:31:03
URL: http://mallafors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback