Solens strålar värmer mitt ansikte

när jag sitter på altanen och läser.
Jag har nu lagt boken på bordet..jag spar de sista hundra sidorna till imorgon.
Jag har varit i skolan igår och idag.
Det har varit en halvseg dag idag.
Hittade inte orken..
Nu har vi gått på sommarlov och vi ska inte träffas förrän i augusti igen.
Under tiden som jag har lov måste jag också hålla igång skrivtolkandet.
Jag måste ha en plan.
Mobilen ringer.
Jag hör en glad röst.
Vi får en inbjudan till fina vänner.
Förfest
Imorgon är det Soulhouse.
Först blir det kall öl hos Cassius och Anna.
Antonio får åka själv.
Jag ska på Team Always Secret-dag!
Tjej-bus hela dagen lång..
Jag ansluter mig senare till partyt!
Idag ska jag till grannen..vi ska mysa med en vän som har fyllt år!

Glöm inte att rösta på Anton ikväll.
Let´s Dance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback