Mmm

skönt med en hemmakväll.
Jag har inte haft det på nästan en vecka.
Det har ju varit så många roliga aktiviteter för min det det senaste.

Idag tog jag och Kevin en härlig långpromenad med Zigge.
Det känns som det var en evighet sedan jag gjorde det.
Skönt var det i kvällssolen.

Jag har köpt nya sommarmuggar.
Vi var så less på IKEA-varianten vi haft så länge.

Det blev dessa.



Tror att det får bli en paket till...

Jag har också fixat lite nya blommor till entrén.





Rosenskära.
Lavendel.
Bacaupa
och
Ranunkel.
En ask luktärt ska jag också plantera.
I hjärtat Perra svetsade till mig.


Idag när jag var ute och körde i tjänsten såg jag lupiner.
De är så fina.
Färgkoordinerade.

Nu ska jag plocka undan lite för att sen se Hawaii 5-o!

<3


Kommentarer
Postat av: malin

Hemmakväll = laddade batterier :)

(psst-vart har du köpt de fina muggarna?)

Kraam!

Postat av: moster

Sicka läckra muggar, det var första gången jag fick ett recept som kom från Stefan, lite läckert må jag säga. Ha det kram

2012-06-01 @ 10:32:49
Postat av: Camilla

när ska vi fika??? vill ju få min födelsedagspresent! ;)

2012-06-01 @ 16:50:52
URL: http://rainred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback