Att vakna av solens varma strålar

är en fantastisk start på dagen!
Iaf när man ska upp till jobbet.

På helgen får rullgardinen jobba lite ;O)

Vi fick en rejält besök av häxan-skurtant igår.
Vår soffa ser ut som  ny"
Barnen piskade och dammsög den ute på altanen.
Dammtrasan och jag tog oss en svängom.
Det är skönt när det är fint.

ALLA skor står fint i hallen dvs nu kan man komma in i huset utan att snubbla.
Converse i alla de färger och storlekar står nu på rad!

Vi såg på Eurovision också..
jag vet inte vad jag ska säga..
De ryska tanterna var söta men ..till final??
Nja, smaken är som baken och tur är väl det.

Ha nu en fin dag.

Jo,
Boken jag läser är såå bra!



Kommentarer
Postat av: malin

solen är ljuuuuvlig :) jag älskar att vakna av solsken! vardag som helg

kulkulkul att boken är så bra, jag lånar den gärna sedan om jag får... min bok är också jättebra - har du läst Hammarbyserien av Gerhardsen? bra deckare (kommer snart ord om detta i bokbloggen)

solskenskramar till dig (och till häxan surtant - kan du be henne komma hem till oss en sväng, vi behöver städa innan linus fyller 14 på söndag! ops) :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback